سینما ستاره

برنامه هفت رو از دست ندید !!!

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ

بسم لله الرحمن الرحیم

پرداختن به زندگی ائمه معصومین و قصه‌های قرآنی و دینی، بخشی از کارکرد  سینما به عنوان یک ابزار فرهنگ‌ساز و اثرگذار است، به شرطی که به این قدرت باور داشته باشیم و جای وقت‌گذاشتن برای نقد و گلایه، فرصت‌ها و سرمایه‌ها را در خدمت رشد سینما قرار بدهیم. 
هفته وحدت را پشت سر گذاشتیم و بهتر است به این نکته توجه کنیم که اگر می‌خواهیم به تأثیرگذاری برسیم، نیاز به وحدت سینماگران و علمای دینی داریم، چرا که علاوه بر داخل کشور، حتی در بیرون مرزها هم بسیاری از سینماگران مایلند درباره دین و باورهای دینی فیلم بسازند.
سینما هنر-رسانه قدرتمندی است که با آن می‌شود به بهترین شکل ممکن، تقابل خیر و شر را تصویر کرد؛ از اخلاق گفت و ضداخلاق رو نفی کرد.
با این ابزار مدرن تأثیرگذار، می‌شود سیاهی را نشان داد و دنبال نور بود. می‌شود باورهای دینی را تقویت کرد و با دنیا، به زبان دین، اخلاق و معرفت سخن گفت. 
سینمای ایران در شرایط امروز، می‌تواند و باید بتواند قدرتمندانه و به طور گسترده به تبلیغ فرایض دینی بپردازد و برای مردم دنیا روشنگری کند، به شرطی که بیش از این به اهمیت سینما توجه شود.
در واقع، این یک ضرورت است که کارشناسان دینی و مذهبی، رابطه‌ای تنگاتنگ با هنر سینما و هنرمندانش داشته باشند و قدرت قاب سینما را بیش از پیش، باور کنند.

هر هفته جمعه - ساعت 23:30

سری جدید این مجله سینمایی در 13 قسمت 150 دقیقه ای  با حضور بهروز افخمی به عنوان سر دبیر و مجری برنامه به تحلیل سینمای ایران میپردازد .تهیه کنندگی این برنامه برعهده سید حسین رضوی است .

پیامک و سایت

20000337

7.tv3.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی